Temeljna svrha samovrednovanja je kontinuirano unaprjeđivanje kvalitete odgojno-obrazovnoga procesa, čime bi trebale biti podržane i potrebe škole za daljnjim razvojem i napretkom u odnosu na postavljenu misiju i viziju te ciljeve razvoja.
Procesa samovrednovanja prvenstveno treba biti usmjereno na poboljšanje postojeće prakse u radu s učenicima, na njihove potrebe, iskustva i postignuća.
Cilj samovrednovanja je:
- utvrđivanje trenutačnoga stanja i usporedba s primjerima dobre prakse
- utvrđivanje potencijala za poboljšanje
- sustavno unaprjeđivanje kvalitete.
Prioritetna područja:
1. Planiranje i programiranje rada
2. Poučavanje i učenje
3. Postignuća učenika i ishodi učenja
4. Materijalni uvjeti i ljudski potencijali – profesionalni razvoj radnika
5. Suradnja unutar ustanove za strukovno brazovanje – suradnja s ostalim dionicama – promicanje ustanove
6. Upravljanje