Samovrednovanje

Temeljna svrha samovrednovanja je kontinuirano unaprjeđivanje kvalitete odgojno-obrazovnoga procesa, čime bi trebale biti podržane i potrebe škole za daljnjim razvojem i napretkom u odnosu na postavljenu misiju i viziju te ciljeve razvoja.

Procesa samovrednovanja prvenstveno treba biti usmjereno na poboljšanje postojeće prakse u radu s učenicima, na njihove potrebe, iskustva i postignuća.

Cilj samovrednovanja je:

  • utvrđivanje trenutačnoga stanja i usporedba s primjerima dobre prakse
  • utvrđivanje potencijala za poboljšanje
  • sustavno unaprjeđivanje kvalitete.

Prioritetna područja:

1. Planiranje i programiranje rada
2. Poučavanje i učenje
3. Postignuća učenika i ishodi učenja
4. Materijalni uvjeti i ljudski potencijali – profesionalni razvoj radnika
5. Suradnja unutar ustanove za strukovno brazovanje – suradnja s ostalim dionicama – promicanje ustanove
6. Upravljanje

Skip to content